Sunny left a msg on DC inside


posted by sooyup on

No comments


안녕하세요~

훈냥! 햇살입니다.

디씨인사이드 드디어 글남기게 됐네요.

사실 활동이다 뭐다해도 글 하나 남길시간 없었다는 것은 말도안돼죠!

그래서 이렇게 늦어서 죄송하단 말씀 먼저 드리고싶네요 ㅠㅠ 죄송해요!

그리고 다른멤버들 중에 아직 안남긴 멤버들은 제가 꼭 남기라고 협박

하겠습니다.ㅋㅋㅋㅋ 사실 제가 디씨인사이드 눈팅은 여러번 해봤는데.

제가 몰랐던 제 사진도 돌아다니고 너무너무 재밌어요 ^^. 이쁘게

나온 사진만 업로드 해주시니까, 저로썬 그저 감사할 따름입니다 ^ㅠ^

그리고 지금 옆에 효연이가 있는데요 ㅋㅋ 효연이도 인증글남기라고 제가 지금

발로 막 차고있어요.ㅋㅋㅋ 날씨가 아직 많이 쌀쌀한데 디씨인분들은

감기 안걸리게 따뜻하게 입고 다니셨으면 해요^^.

인증은 예전에 찍어놓은거 올립니다.^^.. 태연이가 그러던데

희귀사진을 올리거나 직접 찍어서 올리라는데. 직접 찍어놓은걸 올리게 되네요 ㅋㅋ

태연이는 이미 디씨인인듯... 디씨얘기만 나왔다하면 줄줄줄 ㅠㅠ

저도 눈팅(?) 내공은 높다구요! ㅎㅎ

앞으로 우리 소녀시대, 키씽유 마니마니 사랑해주시고요.

더 좋은 곡 더 좋은 모습으로 찾아뵐테니

꾸준하고 변함없는 사랑 부탁드려요 ~♡

전이만 가봅니다 훈냥~


Translation:

Hello~
Hon Yang! This is Sunny

I finally left msg in DCinside.
Actually, it is all excuses when I say that I couldnt leave msg due to work!
So, I will apologize here. ㅠㅠ Sorry!
Also, those other members who had not leave any msg, I will make them leave msg too.ㅋㅋㅋㅋ

Actually I have been looking in DCinside for a long time.
I saw my own photos which I never see before, it is very very interesting ^^.
To upload only my pretty photos, I thank you all very much. ^ㅠ^

Also, now, Hyoyeon is beside me ㅋㅋ
To let Hyoyeon leave a message, I used my leg to kick her. ㅋㅋㅋ
The weather is cold now, everyone in Dcinside please do not catch a cold ^^.
I only show my photo taken previously ^^.
Taeyeon asked me to upload rare 'looking straight into camera(im nt too sure tis part)' photos, so I upload this ㅋㅋ
Taeyeon seems like she is part of DCinside...everytime she will talk nonstop whenever we talk about DCinside
Me too, I am considered very good since I just look.

In the future, us Soshi and Kissing you, please give us many many love.
We will work hard, we will present a better us to you
So please give us your love~♡
I am leaving~

credits: energywen @ soompi

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...